28. ”Hotwife Challenges – Begin chating”

I det förra inlägget ställde jag mig frågan ifall vi var ”back on track” nu när vi lagt upp en ny profil och svaret lutar nog mot ett jag. Om inte annat har min fru nu bockat av ännu en punkt på listan. För er som missat vad listan handlar om, och vad som bockats av kan jag tipsa om 7. “Hotwife Challenges – The Anklet”, 9. “Hotwife Challenges – A Confession”, 12. “Hotwife Challenges – Carry a Condom”, 13. “Hotwife Challenges – Online Dating”.

Att överhuvudtaget lägga upp en profil och antyda att vi eventuellt kanske kan vara intresserade av en man är såklart likställt med att få gott om uppmärksamhet och en hel del hugade som skickar korta eller långa, bedrövligt skrivna eller välformulerade brev. Många sållas bort direkt då personerna av olika skäl inte är intressanta men en del blev faktiskt kvar i inkorgen och några lyckligt lottade har även fått svar. Det är märkligt hur sjukt tändande det varit att veta att min fru skickat helt oskyldiga och till intet förpliktande mejl till andra. Bara att tänka på det nu när jag återger påverkar mig och jag vill nästan inte tänka på hur det kommer kännas när innehållet blir mindre oskyldigt och mer förpliktande.

Det känns helt klart som att vi tagit några ganska stora steg nu på slutet och att vi kan prata än mer öppet och avslappnat om det är kanske ett tecken på att vi snart är redo mentalt för ett äventyr. Min fru erkänner att hon nog faktiskt ställt in sig på att det kan bli av, och hennes smycke runt fotleden syns allt oftare. Hittar vi nu bara rätt person som vi kan träffa vid rätt tidpunkt och på rätt plats finns nog chansen att det inte bara är min fantasi som ni får läsa om. Fast med tanke på hur det här satt igång tankeverksamheten kan det nog bli en hel del fantiserande fram tills dess. Och förhoppningsvis än mer riktigt skönt sex, det har inte direkt behövts långa förspel här hemma den senaste tiden men det för bli mer om det en annan gång.

2 kommentarer på “28. ”Hotwife Challenges – Begin chating”

Add yours

  1. Så spännande! Men jag kan tänka mig att det är svårt att sålla agnarna från vetet i mejlhögen. Följer er resa med spänning:)

    Gilla

    1. Ja det är verkligen spännande, det är på många sätt och vi okända vatten för oss. Vi börjar bli ganska bra på att radera bort de som inte passar, det gör det lite mer överskådligt i mejlhögen. Sen lär vi väl gå på en nit eller två men det är väl en del av livet.

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Upp ↑

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång